بهترین وکیل طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی کیست؟

طلاق توافقی، همان‌طور که از نامش مشخص است، طلاقی است که طرفین باهم تصمیم به جدایی بگیرند و درخواست طلاق کنند. در طلاق توافقی زن وشوهر می‌توانند در موارد مربوط به طلاق باهم به توافق برسند. زن می‌تواند کل یا بخشی از مهریه خود را ببخشد تا مرد او را طلاق بدهد. این موارد فقط به مهریه زن ختم نمی‌شود و موضوعات دیگری را هم شامل می‌شود. علاوه بر مهریه، نفقه زن، جهیزیه زن، حضانت فرزند یا فرزندان هم لازم است تکلیف‌شان مشخص شود. زن و شوهر هر دو باید در این موضوعات به توافق برسند و سپس اقدام به جدایی کنند.

مزایای داشتن بهترین وکیل طلاق توافقی

1-زمانی که طرفین، دارای وکیل باشند دیگر ، نیازنیست  در مراحل دادرسی حضور پیدا کنند.

2-اکثر مردم، تا به حال در دادگاه ها  حضور نداشته و با مراحل قضایی  ، آشنایی ندارند.در نتیجه برای تمام آنان خیلی بهتر است که  برای پیگیری  دعاوی مهم  خود از یک وکیل طلاق توانا و با تجربه کمک بگیرند. این موضوع باعث میشود که خیالی راحت در خصوص طی شدن روند دعوا داشته باشید .

3-ممکن است زوجی که قصد جدایی دارند، بنا به دلایل شغلی و موقعیت اجتماعی و سیاسی خود، صلاح ندانند که در مراجع قضایی و دادگاه ها حضور پیدا نمایند.

در این صورت راه حل این مشکل این  است که  با کمک گرفتن از متخصص امر، تمام مراحل دعوای خود شان را، بدون این که نیاز به حضورشان در دادگاه باشد ، با موفقیت طی کنند.

4-توجه کنیدکه یک وکیل طلاق که سال ها در این مورد فعالیت داشته است بهتر از هر شخص دیگری میتواند شما را از اولین مرحله یعنی اقامه دعوا  تا آخرین نقطه یعنی اعلام نتایج نهایی ، یاری نماید.

مراحل جدایی توسط وکیل طلاق توافقی

اقدام توسط بهترین  وکیل برای طلاق چه به صورت توافق و چه به صورت غیر توافقی باید طی مراحل زیر انجام شود. پیگیری این دعوا باید توسط وکلا انجام شود تا در سریع ترین زمان ممکن و با مطلوب ترین نتیجه حاصل شود.

صدور گواهی عدم امکان سازش

اثبات شروط طلاق

دادخواست طلاق توافقی (در صورت توافق طرفین)

ارجاع به دادگاه خانواده

اجرای حکم

چگونه بهترین وکیل برای طلاق توافقی را انتخاب کنیم؟

انتخاب یک متخصص در این امر همانند پیدا کردن یک پزشک متخصص است. برای مثال پزشک و جراح مغز و اعصاب نمی تواند عمل قلب انجام بدهد و دیگر فقط  پول و وقت شما تلف نمی شود و جانتان در خطر است، در امر وکالت نیز همینطور است شما ممکن است جان و یا مالتان و به طور کلی حقی از شما در معرض از دست رفتن قرار دارد.

از آنجایی که در حال حاضر طلاق یکی از رایج‌ترین پرونده‌ها در دادگاه‌های خانواده است و شما نیز درگیر یکی از همین پرونده‌ها شده‌اید. می‌توانید از کارشناسان عدل گر برای مشورت بگیرید.

جهت ارتباط با وکلای متخصص عدل گر با شماره ی 021-58784 تماس حاصل فرمایید

و پس از هماهنگی با کارشناسان ما جهت تعیین وقت با وکلا اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که مشاوره با وکلا رایگان نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *